JAK KIOSKI SAMOOBSŁUGOWE POPRAWIŁY WRAŻENIA KLIENTÓW W KINACH?

W dzisiejszych czasach każdy może z łatwością obejrzeć film w zaciszu własnego domu. Mimo tego prostego i wygodnego rozwiązania, wrażenia z kina są niepowtarzalne i niepowtarzalne.

Większość klientów ceni sobie możliwość wyjścia do kina, preferując oglądanie filmu na dużym ekranie ze szkodą dla swoich domów. Całe wrażenia kinowe to kolejny czynnik, który nadal przyciąga ludzi w każdym wieku do najbliższych kin.

Według danych z 2020 roku dla sektora kinowego, w otoczeniu z kilkoma ograniczeniami nałożonymi przez pandemię Covid-19:

Kioski samoobsługowe dla kin

W dzisiejszych czasach większość konsumentów ceni sobie autonomiczne doświadczenia, które mają na celu usprawnienie i uproszczenie procesów, bez konieczności czekania w niekończących się kolejkach, aby dokonać zakupu w różnych sektorach i placówkach.

Aby usprawnić i zautomatyzować doznania całej widowni w kinach, rozwiązania samoobsługowe pojawiają się jako technologia, która pomaga wszystkim klientom, przynosząc liczne korzyści. Infokioski są niezastąpione.

Te samoobsługowe kioski dla sektora kinowego mogą służyć do kupowania i odbierania biletów, a także dają klientom dodatkowy czas na zapoznanie się z menu i odkrycie nowych produktów, które chcieliby wypróbować. To samoobsługowe rozwiązanie umożliwia również Twoim klientom przeglądanie dostępnego planu miejsc i wybór własnego miejsca, tak aby komfort był zawsze obecny.

Poznaj kioski samoobsługowe krok po kroku

Dla przyjemniejszego i efektywniejszego doświadczenia, wielu klientów preferuje rozwiązania, które mają na celu autonomię i uproszczenie procesów.
Dzięki kioskom samoobsługowym dla kin wszystkie procesy są zautomatyzowane :

  1. Wybierz żądany film . Możesz zobaczyć zwiastun, płeć, ocenę, komentarze na temat filmu, godziny, a nawet ceny, a wszystko to w prostym, intuicyjnym i atrakcyjnym interfejsie.
  2. Wybierz liczbę biletów i miejsce, w którym chcesz usiąść , aby obejrzeć wybrany film. Wybór odpowiedniego fotela nigdy nie był tak prosty i pozbawiony marginesu błędu.
  3. Wybierz żądane menu , w uporządkowanym i intuicyjnym układzie, dzięki czemu kioski są doskonałym narzędziem do cross-sellingu (sprzedaży dodatkowego produktu lub usługi klientowi).
  4. Spośród różnych dostępnych metod płatności , klient może wybrać najwygodniejszą: gotówka, karta, MB Way, bony upominkowe itp.Więcej autonomii, więcej korzyści

Dzięki produktom takim jak Infokioski wewnętrzne powiązanym z siódmą sztuką wszyscy klienci podlegają większej autonomii, która kończy się, dobrowolnie lub mimowolnie, dostarczaniem różnych korzyści :

  • Kompletna, szybka i autonomiczna usługa, która redukuje długie kolejki i zapewnia bardziej pozytywne wrażenia;
  • Klient preferuje nowe doświadczenia konsumenckie i interaktywność;
  • Dynamiczna i bardziej przekonująca komunikacja zwracająca uwagę klienta oraz obniżająca koszty druku, które wiążą się z kosztami personelu na stałą aktualizację wyświetlanych plakatów;
  • Automatyzacja organizacji logistyki wewnętrznej, zwiększająca produktywność i efektywność obsługi;
  • Zarządzanie i utrzymanie treści w sposób scentralizowany, automatyczny i w czasie rzeczywistym, z gromadzeniem informacji statystycznych.

Alternatywne i/lub uzupełniające rozwiązania dla kiosków samoobsługowych

Oprócz kiosków samoobsługowych istnieje wiele innych rozwiązań, które mogą uzupełniać lub nawet zastępować to samo rozwiązanie.

Dystrybutor biletów często może być rozwiązaniem skojarzonym, ponieważ umożliwia scentralizowane zarządzanie usługami , zwiększa produktywność pracowników i zwiększa satysfakcję klientów.

Jest to rozwiązanie łączące kiosk biletowy z cyfrowym billboardem , wyświetlaczem cyfrowym , a nawet ścianą wideo .

Infokioski oferuje dynamiczne i interaktywne rozwiązania, które dostosowują się do kontekstu każdego kina. Może służyć do wspierania komunikacji handlowej lub do informacji/rozrywki odwiedzających.
Ten doskonały środek komunikacji przykuwa uwagę klientów i umożliwia przekazywanie aktualnych informacji o plakatach, rozkładach jazdy, nadchodzących premierach i zwiastunach .

Kioski dotykowe promuje również kontrolę i zarządzanie dostępem do kin z kioskami o wysokim poziomie bezpieczeństwa.

Wyposażone w technologię o wysokim poziomie bezpieczeństwa, kioski multimedialne można zintegrować z podłączonymi do centrali czujnikami ruchu, kamerami dozorowymi i alarmowymi. Kolorowe diody LED wskazują, czy dostęp jest dozwolony, czy zabroniony.