dieta warzywa celiakia
Zdrowie i Dieta

Zdrowe odchudzanie u dietetyka

Nazwij to, jak chcesz: plan żywieniowy, styl życia, dieta, filozofia, ale niewiele rzeczy wywołuje tak gorącą debatę na temat tego, jak schudnąć. Prawda jest taka, że ​​niezależnie od tego, czy bierzesz udział w programie keto o niskiej zawartości węglowodanów, poświęcasz się stylowi życia paleo, koncentrujesz się całkowicie na wieku 30 lat, czy też nadal angażujesz się w dietę niskotłuszczową, te plany mają więcej wspólnego niż myślisz. Przestrzegaj też każdego z nich, a prawdopodobnie zobaczysz rezultaty. Oczywiście nie zapomnij o współpracy z dietetyk online.

W niedawnych badaniach naukowcy z Uniwersytetu Stanforda zalecili ponad 600 otyłych dorosłych dietę o niskiej zawartości tłuszczu lub węglowodanów. Okazało się, że uczestnicy odnosili podobny sukces w odchudzaniu z każdym planem. Naukowcy szukali wskazówek (takich jak poziom insuliny i wzorce genetyczne), aby określić, czy istnieją czynniki, które mogą sprawić, że ktoś będzie skuteczniejszy na którejkolwiek z diet. Jednak po przejrzeniu danych nie byli w stanie nawiązać połączenia.

Zauważyli, że zjadacze obu planów zastosowali się do kilku naprawdę prostych rad. Ta rada jest wspólnym wątkiem wszystkich zdrowych podejść do odchudzania i odżywiania. Jeśli więc szukasz najlepszego sposobu na odchudzanie, skup się na trzech zasadach zdrowego odżywiania.

Co nauka mówi o najlepszym sposobie jedzenia?

Biorąc pod uwagę, że 9 na 10 Polaków nie spełnia swoich wymagań dotyczących produktów, prawie bezpiecznie można powiedzieć, że musisz jeść więcej warzyw. I bez względu na to, którą filozofię żywieniową się wyznajesz, warzywa są ważną częścią programu. Warzywa mają wiele do zaoferowania: dostarczają bardzo mało kalorii i zalewają organizm substancjami odżywczymi potrzebnymi do walki z chorobami, takimi jak choroby serca, cukrzyca typu 2 i niektóre nowotwory. Wiele popularnych diet zdrowotnych opiera się na warzywach m.in. dieta anemia.

Jeśli podążasz za trendami żywieniowymi, możesz pomyśleć, że musisz zakochać się w kalafioru i jarmużu, aby czerpać wszystkie korzyści, jakie oferują warzywa, ale tak nie jest. Czy to brokuły, marchew, papryka, kapusta, szpinak, szparagi, brukselka czy jakiekolwiek inne warzywo, chodzi o to, aby jeść ich różnorodne i znaleźć wiele sposobów, aby cieszyć się ich dobrem. Jeśli więc nie możesz znieść gotowanej na parze brukselki, spróbuj jej pieczonej lub smażonej brukselki. Brukselka jest ważnym składnikiem dieta na płaski brzuch. Jeśli nie lubisz surowej cukinii, sprawdź, czy lubisz ją w spirali lub grillowaną na patelni grillowej.

Stosowanie podejścia warstwowego to kolejny świetny sposób na zbudowanie dobrego nawyku wegetariańskiego. Na przykład zacznij od posiłku, który już lubisz – takiego jak makaron – i ułóż kilka warzyw w misce. Może to pomóc w odkryciu nowej żywności z taką, którą już lubisz jeść, a stamtąd możesz wypróbować nowe sposoby, aby się nią cieszyć. Weźmy na przykład szpinak. Po spróbowaniu z makaronem można go złożyć w omlet lub inną ulubioną potrawę lub odkrywać ją samodzielnie, stosując różne techniki gotowania (smażenie lub gotowanie na parze) lub różne dodatki smakowe (czosnek lub złote rodzynki). Możliwości są nieograniczone!

Przekształciłem niezliczoną ilość nienawidzących warzyw w zjadaczy warzyw, a ulepszenie Twojej gry warzywnej może przynieść ogromne korzyści dla Twojego wyglądu i samopoczucia – pomyśl o produkcie żywieniowym jakim jest dieta celiakia, gdy nie możesz pożywać glutenu, a lubisz warzywa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *